نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

وحدت و همدلی گروه‌های سیاسی، برنامه دشمن را با شکست مواجه کرد



 نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه بدخواهان ملت ایران، وحدت و اتحاد احزاب و گروه‌های سیاسی را هدف گرفته‌اند، گفت: وحدت و همدلی گروه‌های سیاسی، برنامه دشمن را با شکست مواجه کرده است.

   

به گزارش صبح ساحل، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده روز شنبه در خطبه‌های نماز عید فطر بندرعباس افزود: گروه‌های مختلف سیاسی را به وحدت و همدلی توصیه می‌کنیم، منافقان در کنار تجزیه طلبانی که سنخیتی باهم ندارند کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند اما وحدت و همدلی بین مردم و همه اقشار و گروه‌ها، برنامه دشمنان را با شکست مواجه می‌کند.

وی تصریح کرد: در عید فطر باید به معرفت جدید از نوع مشاهده آن حضرت برسیم اگر چه این شهود جسمانی نیست. عید فطر باید بازگردیم و یکبار گذشته را بررسی کرده و از درس‌هایی که از ماه مبارک رمضان فراگرفتیم استفاده کنیم، آموزه‌های رمضان باید در ایام دیگر جریان داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین تاکید کرد: حجاب یک موضوع هویتی و تمدنی بوده و همه باید به این نکته توجه داشته و از جنگ تمدنی غافل نشویم، امروز الزام‌های آن را بدانیم و در نقشه دشمن بازی نکنیم.

وی ادامه داد: در این موضوع باید خود، سرگردان نبوده و مردم را هم سرگردان نکرد، باید زمینه‌های مناسب را فراهم کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با یادآوری اینکه این مسأله آغاز جنگ تمدنی است، بیان کرد: دشمن برای مقابله با تمدن سازی ایران اسلامی وارد این جریان شده است.

وی افزود: مسأله امروز جامعه زیست عفیفانه است، زندگی پاک که مربوط به زن یا مرد نیست و همه را شامل می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: لذا وقتی عفت و پاکی در وجود انسان شکل می‌گیرد، حجاب هم درست می‌شود، حجاب مسأله شرعی بوده و جای چون و چرا ندارد که قرآن و روایت اهل بیت علیهم السلام واجب دانسته اند و این شاخصه جامعه اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد: لذا تأکیدم بر تقدم عفاف بر حجاب است و این جزو شاخصه‌های جامعه ایمانی و اسلامی است.

وی ابراز کرد: این‌ها نشانه های یک جامعه سالم و امن است که همه باید این را رعایت کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها